Och genomskinlig grå blir jag utan dina andetag


Ensamhet är kanske inte så bra för mej ändå, jag sitter och lyssnar på KENT :O
Skyller det på mimmi för de är hennes låt som hon absolut skulle ha på en skiva som jag brände ut och visst den är ganska bra Kent - Utan dina andetag MEN KENT?!
Jag vet inte ens hur dom ser ut men jag tror de är dom på bilden, enligt google xD

 
Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå när du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag utan dina andetag


Kommentarer
Postat av: mimmi

Åh den låten hade ja typ glömt bort :D

2010-02-22 @ 21:33:13
URL: http://mimmiklang.blogg.se/
Postat av: Peder

Peder has just found a jessica...

And wants to adoubt it....

There is a room ready and waiting for her...



KENT depresst old men...

2010-02-23 @ 06:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0