Måndag


OJ SLÖ DAG!
Jag gick upp 6 och såg hockey, gick och la mej ca 8.15 låg i sängen, kolla på datorn, såg tv och greja till HALV 2!
herregud, jag måste skärpa mej!

Tog mej till duschen (som är ett badkar) la mej å tvätta håret hahah jag va/är heeelt slut! Tiggde mej skjuss till ica och tillbaka, nu har vi mikromat så vi klarar oss tills i alla fall på torsdag.

Nu ska jag diska sen mot soffan och lösa korsord, vänta på att josse kommer hem. Jag skulle gissa att vi tar en mat och se tv-film-serie kväll, som vanligt alltså :P

Kommentarer
Postat av: Johan

gud va skönt du har det! själv har man pluggat hela dan :(

2010-02-22 @ 23:25:38
Postat av: jessica

ååh vad jag inte saknar att plugga! :)

lycka till

2010-02-22 @ 23:30:38
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0