I'm better without you, and i'm one of a kind


Hahahaha... jag som tänkte visa att jag har klätt upp mej, klänning. Men nej jag låter er slippa för jag fastnar inte bra på kort idag :P 
Gick upp 9 imorse (efter att två personer ringt och väckt mej: josefin och peder, schysst att ringa en arbetslös innan klockan 9? EH NEJ), koka havregrynsgröt, chilla, farmeville-skörda, såg tv. Sen fick jag ryggproblem så jag la mej på värmekudden och sov i 1 ½ timme, de behövdes och jag känner mej levande igen :)

Ska snart gå förbi mamma och hämta lite kort sen till busstationen för att hämta mimmi, hon ska ha en vännäshelg och de gillar vi!! Ikväll blir de tacos, chips, godis och slö i soffan framför let's dance?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0