9 december


Nu är det snart helg, igen!
Det går fort och om två veckor är det julafton och om tre veckor är det ett nytt år. Inte har jag hunnit köpa nå julklappar, julpyntningen har jag lagt ner de blir inge mer (förutom granen), men på lördag ska jag i alla fall baka julbullar.

I veckan har vi bakat pepparkakor med barnen och imorgon ska vi baka lussebullar och öva de sista innan luciatåget på måndag, så lite julstämning blir det :)

Och det bestämdes just att på måndag ska jag och mimmi äta middag sen shoppa loss på maxi. Herregud vad jag behöver det, nått att se fram emot.

Nu: TRÄNING
(mamma, visste du att volbeat har släppt ett nytt album? Jag upptäckte det för 2 minuter sen)


Kommentarer
Postat av: mamma

Nej den måste jag leta reda på! Har du lyssnat? Bra?

2010-12-10 @ 07:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0