Överraskning


Jag sms:ade med josse idag (som btw är i stockholm!) och de såg ungefär ut såhär:
Josse - Jag har köpt en present till dig
Jag - Oh, josse då. Du samlar pluspoäng!!
Josse - Ja, men jag vill också låna dom
Jag - Är de skor?
Josse - De är en överraskning
Jag - Ah men va bra, jag som gillar överraskningar så mycke xD
Josse - Ja, okej! De är skor, jag lovade ju de när jag fått min första lön :)
Jag - Är de dom jag visade kort på?
Josse - Ja de är dom! Dehär vart ju en bra överraskning...

Hahahahah, jag och josse är verkligen SÄMST på att hålla överraskningar för varann. De slutar jämt med att vi ger varann ledtrådar, låter den andra gissa och sen berättar vi och jag älskar de! Så vi vet alltid vad vi kommer få i julklapp och födelsedagspresenter, men vi har blivit rätt grymma på att verka "förvånade".
Och skorna, ja hon har alltid sagt att jag ska få ett par skor när hon fått sin första lön.
Bara för att jag skämmer bort henne så mycke och "lånar" henne pengar som jag vet att hon aldrig kommer betala tillbaka. Och nu har hon fått sin första lön, YES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0