måndag


Idag är det måndag och jag klippte mig imorse klockan 09.00, inte så kul tid på lediga dagen men asch. Det blev toppning bara, och hon sa att topparna inte var så slitna ha ha ha de har jag aldrig fått höra förut, brukar mer vara:
- När klippte du dig senast? Du borde försöka klippa dig lite oftare!!

Kom hem strax före 10 och då la jag under duntäcket i soffan, åt mackor, drack varm choklad, halvsov och såg sex and the city till KVART I 1! Så jag gick på en promenad och tog en tur till affären påväg hem. Så duscha jag sen la jag mig under täcket igen och tog mig inte upp därifrån förrän 7. Ah jösses snacka om slö dag, men så fick jag ett ryck och:
- städa badrummet, slängde massor med gamla flaskor, tandborstar och grejer
- torkat alla bord, fönsterbräder osv
- plockat ihop grejer
- renast kylskåpet
- diskat
- tvättat två maskiner

så nu ser de rätt bra ut här, har även tänkt ta en tur till dollar nån dag och köpa nya kuddar och gardiner till köket för just nu är det vääääääääldigt omatchat.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilket ryck, duktigt! Dollar det är toppen, du hittar garanterat nått fint! KRAM!

2010-08-10 @ 07:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0