Onsdag

Min onsdag började med att jag följde isak till frisören, cool kille och han va stolt över sitt färgade hår :)
Sen jobb till 3. Hem och göra mat tänkte jag, men nej de hanns inte utan jag vart sen så Linnea och Sofia fick vänta på mig...ursäkta!
Alla va hungriga så vi stannade och köpte korv, inte så gott utan vi börja må illa istället.
Bla bla bla, vi skulle i alla fall på födelsedagskalas för Sofia och Feffo :) Gooofika och skattjakt (MYCKET TREVLIG, TACK!!), team feffo var inte bra på att leta men efter vääääääldigt många minuter fick vi äntligen vårat godis. Sen mot iksu för beach, vi behöver inte säga så mycke. Jag och Sofia va sämst, Ellen och Adam vann...grattis



Kommentarer
Postat av: Dennis

sv: haha xD men vi har ju haft vår nu i ett par veckor nån månad och så kommer det snö helt plötsligt :P klart man blir förvånad ^^

2010-04-22 @ 13:19:24
URL: http://dennishallden.blogg.se/
Postat av: Feffo

Nämen, där är ju jag igen :D

Bra du hade roligt på kalaset. De va kul att ni kom.

Haha, vi va ju skit bra på att leta ;) Vem hade trott att skatten skulle va bakom disken i kiosken liksom? :P

fick ju gå fram o frågade killen i kassan "ursäkta, har ni en skatt här?" xD

2010-04-23 @ 01:26:43
Postat av: jessica

hahhaa, åh skattjakter borde man ha oftare!! tur jag fyller år snart :P

2010-04-23 @ 10:43:52
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Postat av: Feffo

Oh ja :D Nice, då ska jag hoppas på en inbjudan ;D

2010-04-23 @ 20:28:40
Postat av: Sofia

Var jättekul att du kunde komma!! :D Nu vet ni ju var jag bor också ;) haha

2010-04-27 @ 16:26:12
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0