Morgongym

Nä men juste, det jag skulle skriva va ju att: Jag följde med pappa och gymmade imorse!
Oväntat, jag vet. Detta va ännu en start på mitt nya liv, kan det vara den start som faktiskt kommer fungera? Jag tror kanske det :P Hjälp mej nu, gnäll, klaga, peppa och få mej att träna!! BEACH 2010, wohooo



Vi tränade på hans jobb och efteråt visar han en bubbelpool, DOM HAR EN BUBBELPOOL PÅ JOBBET och har aldrig sagt nått?
Josse började nästan gråta av lycka när jag ringde henne, så vi hoppas på bubbel i helgen :D

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jaa kom igen nu!!! du ska klara det :D träna träna träna ett två ett två kom igen :D



och jag saknar våran bubbelpool i gamla huset :( så bada åt mig med :D!

2010-04-07 @ 13:22:20
URL: http://dennishallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0