Fredag


Hahahha, jag älskar ica maxi!
Vi va där idag. Jag och josse började med att äta french hotdog med ostkorv i, sen blev de lite ost och kex, varmt bröd med smör och avslutade med kaffeglass (som va sjuuuuuuukt god!) Jag älskar att man kan gå där och bara trycka i sej goda gratissaker medans man handlar, perfekt ju så slipper man gå där sur och hungrig! :)

Nä nu ska jag vara en snäll storasyster och hämta josse. Jag va förresten en helt underbar syster förut ikväll, gick till mamma och hämta hennes bikini för jag visste hon ville ha den... NAW! :]
Okej jag ger mejsjälv beröm, jag gör de ofta xD men gör ingen annan får man ta tag i de själv, så är de!

Kommentarer
Postat av: Josse

NAAW TACK ^^

2010-04-10 @ 01:49:03
URL: http://nylaanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0