Farmor


Åh farmor gjorde min kväll. Jag va på så himla dåligt humör men då ringde hon :)
Babbbla på om allt från sina nya tänder till kontaktannonser. Och kontaktannonserna hon läste upp va allt från dom hon skulle kunna tänka sig till idioter som vi garva åt, hahah

" 65 årig gubbe från örebro
- han har en stuga i fjällen, de kan jag leva med
- han gillar att dansa, de gör ju jag också
- han tycke om att äta god mat, jag också
- han vill ha någon att gå på bio och sånt med, jag skulle ju vilja gå på bio oftare
Jessica, tycker du att jag ska skicka ett svar? "

"Men denhär!!
En vän att fika, umgås och gå på danser med..
- Va? En tant, nej en till sån behöver jag inte!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0