"Du passar i dom för när du slappnar av får du en raggar-överläpp"

Shopping med Linnea idag, hon skulle köpa springskor och byxor men de råka bli lite för mig också...
Vilken tjej, hon lyckades bli uppraggad på toan på max!!

Jeansjacka, 499 spänn på kappahl.Jag är lite lite osäker men tror jag ska behålla den!?


Vita tygskor, 175 spänn på skopunkten. Som fått ju och jag har velat ha sånna skor läääänge!!


Stekarbrillor, 59 spänn på hm. Vet inte om jag passar i dom men vafasen jag behöver ju inte kolla på migsjälv så, och jag gillar dom!! "Du passar i dom för när du slappnar av får du en raggar-överläpp"

Kommentarer
Postat av: mamma

Gillar jackan skarpt, resten också för den delen. Klart godkänt!

2010-04-20 @ 19:15:41
Postat av: Dennis

läckert :) helt ok!

2010-04-20 @ 21:23:29
URL: http://dennishallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0