Onsdag


Hade föreläsning mellan 13-16.15 idag, drygt de är tråkigt just nu!
Sen halv 7 träffades klassen och vi gick tillsammans till en aula?! för att se en "spexshowrimteater", den va i FYRA timmar men de va roligt :D
Känns bättre nu när jag känner några fler.

Imorron då:
- Föreläsning 10-11.45
- Gå och prata med en beachtyp?!
- Handla
- CSN
- Läsa igenom några papper vi fått
- VOLLEYBOLLTRÄNING, dock med ett luleålag som inte ens spelar seriespel men ändå. De ska bli kul att träna :D

Btw, härlig svacka jag är i först div 1 i 3-4 år, div 2 förra året, cupspel iår (om jag väljer att spela med dom)


Kommentarer
Postat av: Josse

vi har bytt jag div 1 du cupspel..hahaha

Men ska inet du spela beach och de va väl elit

2009-09-03 @ 11:04:49
URL: http://nylaanders.blogg.se/
Postat av: jessica

Hahahaha! ja jag känner mej liiite misslyckad just inom volleybollen xD

jo ska prata med han ikväll och gå till beachstället imorron

2009-09-03 @ 14:05:39
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Postat av: Peder

Va ?!? Volle vadå?

E de en sport? Finns den dessutom där uppe hos isbjörnarna ;)

Du e grymt påhittig du... Haha

Hoppas du kommer igång nu bruden :)

2009-09-05 @ 06:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0