Måndakväll


Första beachträningen idag och den gick toppen!
Riktigt kul, visst de va beach inomhus, på golv xD men aja, man hoppar ju högre iaf. Hahaha jag vet inte riktigt va jag ska säga, träningarna här har inte varit va jag trodde:

- Volleybollaget som skulle försöka börja seriespel och ville ha spelare runt gymnastie ålder, dom spelade i korpen och skulle väl KANSKE köra en korpenserie iår om dom fick ihop och de va killar/män/gubbar 23-50?!

- Beachträningen skulle va seriös, uttagning å shit, 10 killar och 10 tjejer! men idag va vi knappt ens 10 tjejer och vadå, beach inomhus på golv?!

Vi va ca 30 pers och ca 10 av oss pratade svenska, så jag kommer bli bra på beach OCH ENGELSKA ;D
Nästa träning är på torsdag, längtar redan :D

Nu ska ja se klart pirates of the caribbean, äta mina mackor, drick min äppel juice sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0