090909 19:42

Sitter i en fotölj i annas rum, hon delar en trea med sara och en rumänsk tjej, anna och sara går i min klass och jag tänkte bo här antingen tillsdom sparkar ut mej eller tills ja hittat en lägenhet. Förresten imorron mellan 5-6 så ska jag och kolla på en lägenhet (en etta i centrum), jag och två till men snälla gode gud ge MEJ den lägenheten!!

Idag på skolan hade vi 8-11.45 studietekniksföreläsning, jag har heeeelt fel pluggteknik men de visste jag redan så jag ska försöka ändra på de genom att plugga för första gången ikväll!
hade sen föreläsning 13-16, efter de tog jag mina väskor från den killens lägenhet och flyttade till lägenheten jag bor i nu. sen tog jag bussen in till centrum, köpte mej en luftmadrass så nu har jag nått att sova på, tilbaka köpte billys pizza och nu ska jag börja plugga.

HÅLL TUMMARNA FÖR MEJ MELLAN 17-18 IMORRON!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag ska hålla alla tummar för dig, den måste ju bara vara din!!!!Sova på luftmadrass funkar ett tag. Lycka till med studierna. KRAM!!!!

2009-09-09 @ 20:50:13
Postat av: jessica

jo de funkar väl, men jobbigt att va uppi folk hela tiden (jag är redan less och har varit här i 5 timmar) ska iaf kanske låna en lägenhet nu ett tag igen, paulina kommer nog i helgen och lule simon (han jag låna lägenheten av förut) har en kompis som ska va borta en vecka så jag flyttar nog dit. JA HÅLL ALLA TUMMAR SOM FINNS!!!!

2009-09-09 @ 22:29:01
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Postat av: josse

Lätt snyggaste bilderna

2009-09-09 @ 23:27:54
URL: http://nylaanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0