plugghelg

Pluggat hela dagen, eller iaf försökt de är tråkigt så jag gav upp ett par gånger också men de är lite gjort iaf.. IMORRON DÅ JÄVLAR KÖR JA!! :D

Blev rester till middag, alltså pannkaka med glass och sylt sen va jag ute och gick, börjar bli kallt 2 minus och tror de va lite snö på bryggan :D Sen la jag mej på sängen och såg körslaget, rocksystrar och hockey :D


jag vet inte så fint, men jag ska duscha imorron, få nån ordning på håret haha!! :D

jo jag har kört lite pilatesbollövningar också, som jag skrev ut på fältstudieplatsen
ja juste, torsdag och fredag va jag och en i min klass i piteå på step in, vi fick vara med på patientbesök, träningsgrupper, träningspass SKIT KUL!! jag vill verkligen va sjukgymnast de är jag säker på nu, jag vill göra olika saker precis som dom gjorde där :D sjukgymnastik, hjälpa patienter på gymmet med träningsprogram, vara ledare för olika pass osv.. Där gjorde jag iaf mitt första träningsprogram, pilatesbollsövningar, ramla av bollen ett par gånger men ja tränade ju lite :D

Kommer ju hem på tisdag också, gick inga tåg förrän på kvällen så de får bli buss


Kommentarer
Postat av: mamma

kan du inte filma lite pilatesbollövningar låter kul!!!!

2009-10-04 @ 18:58:47
Postat av: jessica

haha, nä jag tror inte de va :P

2009-10-04 @ 21:17:03
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0