plugg plugg plugg..

Benets anatmi pluggas idag, går väl sådär bra känner mej lite ofokuserad..
ska nog snart ringa farmor å höra om hon är hemma så drar jag dit ett tag, sen tar jag med jennie och sabina hem. laga midda, blir potatisbullar och bacon idag sen plugg sen träning.

jag ska lära mej alla muskler på latin, alla ligament, senor, skelett, nervsystem osv osv

IMORRON:
- upp ca 7 och försöka plugga (mamma och josse tvinga upp mej!!)
- till isak och klockan 10, blev bjuden på lunch PANNKAKA :D
- sen till stan med josse, ska försöka hitta mej en jacka
- sen en skön hemmakväll bara :D kanske ska lyxa till med min maräng, bär, choklad tårta, MUMMMS!! jag gjorde den med isak och lisa i sommar och den blev en grymt god





HEMMA MATCH (IGEN) PÅ LÖRDAG, VÄNNÄS-IKSU KLOCKAN 13.00 PÅ HAMMAR
kom gärna och jag lovar att va bättre än förra matchen xD


Kommentarer
Postat av: Farbror Håkan

Ska försöka komma på matchen,om alla snäppar upp ett steg kan det bli en seger.

2009-10-22 @ 15:24:14
Postat av: moster

vi kommer och ser när ni vinner över dem!

2009-10-22 @ 18:28:19
Postat av: jessica

Ja jo vi ska försöka, tråkigt att spela dåligt :P

2009-10-22 @ 18:28:37
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0