NY PLAN

inte den planen jag vill ha men aja!!
Jag skiter i tentan på torsdag, inte en chans att jag ens kommer va i närheten av att klara den. Jag har verkligen verkligen försökt att plugga idag men de går inte, mitt huve värker och jag har ingen ork i kroppen alls :(

SÅ!!
Jag kör på omtenta den 17:e december, GAAAANSKA surt eftersom vi hade slutat typ den 13:e annars men men, de blev så iår och jag tror dehär är bra. Då ska jag fokusera på att lära mej all anatomi riktigt iställe för att råplugga nu till nått som ändå inte kommer funka. Så nya planen är alltså:

IKVÄLL - Göra en pluggningsplanering, min första någonsin :P se tv och bli frisk
IMORRON - Bli frisk och skriva lite på inlämningsuppgiften i etik
TORSDAG - Om jag känner mej nog frisk, åka till skolan och titta på tentan, se ungefär vilken typ av frågor osv. Sen hämta josse å pernilla vid tågstationen 17.30?! (dom blir här tills lördaeftermidda) BLI FRISK OCH KANSKE HINNA SKRIVA PÅ UPPGIFTEN
FREDAG, (LÖRDAG) - Shopping, köpa present till mamma (du får paket på lördakväll när josse kommer hem iställe, hoppas de är ok?) midda ute/hemma? idol?  ah ni fattar en skön, rolig slappardag!
SÖNDAG - Skriva klart och skicka in uppgiften, BLI FRISK och kanske träna
MÅNDAG - Ny vecka, nya kurser, ny start!!

nu känns de bra, jag är inställd på omtenta, och tänker bli frisk och lära mej allt, ta nya tag!! :D


Kommentarer
Postat av: moster

tips är: gå och "titta" på tentan så du vet vad den innehåller på ett ungefär och skriv det du kan går det så går det om inte så har du en mycket bra plan B. Det är helt ok att inse attt det inte kommer att gå bra när kroppen är sjuk!! Du är ändå bäst!

2009-10-27 @ 17:22:36
Postat av: Peder

Håller helt med föregående talare...

Större under har hänt än folk som klarar tentor med minsta möjliga marginal.

Lyckaa till.

Drick mkt(inte alcohol) och vila! BLI FRISK.

2009-10-27 @ 18:30:10
Postat av: mamma

Gör ett försök går det så går det, om inte så har du ju en chans till. Gillar att du gjort upp en plan det är alltid bra. Krya på dig, kramar i massor!!!!!

2009-10-27 @ 21:39:00
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0