De är bra nu...

...livet känns bra, mycke nytt och de är spännande, men hade de inte räckt att börja lite lugnt, en förändring i taget?!
Äääh, lika bra att köra allt påengång, de funkar för mej.
OCH JA JUSTE!!!
tatuering torsdag den 15:e oktober ;D
(varning för djup, tråkig läsning om mej) men jag fastnade för en text från en alice cooper låt

i bet you never thought
that it would turn out like this
mama's little girl
daddy's little princess
 

Sen va jag tvungen att komma på en bra tanke till den, hahha! De är väl inte i den ordningen de ska va men äsch, de började med att jag ljög ihop nått fint och djupt så mamma, pappa, josse, jennie inte skulle slå ihjäl mej när jag berätta utan tycka naaw va fint, djupt och ja de blir nog grymt!!
Men sen, AHA!! dendär lögnen stämmer ju faktiskt, se på fan haha bra jobbat.
Bara för 2 år sen tyckte jag de va modigt, konstigt, läskigt, dumt att jag skulle bo i stugan hela somman, jobba, jag kände ingen och jag skulle dessutom bo med morfar och en thailändska (kokta grönsaker) hur skulle de gå?! De gick riktigt bra och de bästa jag har gjort, for tillbaka till julen, jobbade julafton :O jul/nyår tiden, själv (visst just de va kanske inte de bästa jag gjort men haha jag prova ju iaf)
Sen tillbaka nu i sommras och åh, den bästa sommaren jag haft (speciellt vissa stunder, riktigt bra)!!
Sen fick jag veta att om 1 ½ vecka ska jag hunnit flytta till lule för att börja plugga, haha snacka om sjukt!! Fast de är bra, lule växer och blir bara bättre och bättre för mej, jag trivs :D

Sammanfattnig: Vem hade trott jag skulle göra allt dehär för bara nått år sen? Ingen... Men nu är de gjort och nu gör jag saker lätt, inga problem!! Fast jag är fortfarande samma innerst inne eller va man ska säga.
SÅ NÄSTA TORSDAG BLIR DE AV, DÅ JÄKLAR!!! ;D


Jo jag är hemma i vännäs nu i veckan!!
Gonatt


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är söt, modig, törs ta för dig o prova nya saker (kan inte mer än gå på tok) du är bäst älskar dig. Kram!!!

2009-10-07 @ 07:10:00
Postat av: julia

ja, jag hatar sprutor! så jag hoppas verkligen att jag slipper! :)

ps. jag visste inte att du hade blogg! KUL! :)

2009-10-07 @ 10:23:00
URL: http://jeia.blogg.se/
Postat av: julia

vad ska du tatuera? :)

2009-10-07 @ 14:53:44
URL: http://jeia.blogg.se/
Postat av: julia

okej, snyggt! :) de är en bra text! ska du skriva den vågrät eller lodrät?

jag vill också jätte gärna tatuera mig, men jag vet inte vad än :)

2009-10-07 @ 15:11:45
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0