jessicas önskelista

1. Ny mobil - en nokia och inte en rosa är mina enda krav! (mamma och pappa)
2. Skinntumvantar - svarta
3. Sex and the city - säsong 1 och 2, (håkan känn dej träffad)
4. Skinnarmband - i någon fin färg, inte svart, (marlene du vet vilket jag menar ;D)
5. Handdukar - stora och små
6. Långa halsband - silver, enkla, snygga, söta, rock
7. Pengar - behövs!!
8. Filmer - komedi, action ja allt möjligt!!
9. Jordglob - ni kan ju kolla på www.jordglob.se ,  http://jordglob.se/produkter/jordglob-extra-stor-svart-silver-42cm.aspx den skulle verkligen funka och jag är beredd att betala halva xD vill ha en ganska stor och då kostar dom tyvär!! ingen svävande, gammeldags eller som lyser :P (annars önskar jag mej den i födelsedagspresent, mobil är viktigast!!!)
10. Tjocktröjor -
11. Ringar - skulle gissa att jag har storlek M, från hm och sånna affärer


Uppdaterar när jag kommer på nya saker! :)


Kommentarer
Postat av: Tomten

HoHo

Tur för dig lilla flicka att jag nu e uppkopplad!

Hur skulle jag annas veta vad du vill ha?

/-\

HoHo ^,^

\_/

2009-11-24 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0