Tentan gick åt helvete

MEN jag ser de som nått bra, jag är alltså glad över att jag inte klarade tentan?!
MEN nu kanske jag ÄNTLIGEN fattar att jag måste börja plugga och ta skolan på allvar, shiiitbra ju! :D
De funkar inte längre att flyta genom skola och få bra betyg "gratis", i alla fall inte på tentorna, på alla inlämningsuppgifter har de gått (än så länge) ;) he he!!

SKIT SAMMA, OMTENTA ÄR VÄL INTE HELA VÄRLDEN OCH JAG KOMMER NOG KLARA RESTEN AV SKOLAN BÄTTRE NU OM JAG BÖRJAR ÄNDRA MITT PLUGGSÄTT OCH INSTÄLLNING TILL SKOLAN!

det måste vara julen som gör mej så positiv och att marlene å peder kommer idag och att jag åker hem på lörda och är julledig (iaf nån vecka sen cirka den 27 ska jag börja plugga till nästa tenta!) :D

JULAFTON OM EN VECKA! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Inget ont som inte har nått gott med sig!!!!!

2009-12-17 @ 14:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0