Tack gud

...för att sjukgymnast utbildningen bara är på tre år, de betyder bara två och ett halvt år kvar. De kanske jag klarar, ska försöka men de är svårt: har ingen ro att plugga, koncentrera mej.. gör allt i sista sekunden bara för att jag måste! (pluggtips uppskattas, och hur man skaffar sej lite självdiciplin)
äh skit samma de får väl gå som de går! Lov får ja då inte heller
- Nått dataarbete som ska in?! NÅN SOM VET? jag har ingen aning
- Träningsrapporten in senast den 4:e
- Tenta igen den 14:e januari
direkt efter börjar nästa kurser igen, känns lagomt kul, SKOLLESS!!!!


skulle inte tack nej till en ostig onyttig pasta carbonara just nu, sjuuuukt hungrig men har inte så mycke hemma: makaroner, bröd och havregryn ungefär, ni fattar.. blir väl bröd å vatten till kvällsfika. Ska väl handla imorron eller på torsda för nu har jag ingen ork

_____________________________________________________________________________________________
okej nu har jag väl nästan gnällt färdigt, livet känns bara lite pissigt just nu!!

Iaf, va hos sjukgymnasten idag så nu har jag fått en massa övningar jag ska träna minst två gånger i veckan men han tyckte iaf fyra gånger, så de är väl bara att lyda då, från och med på sönda!?! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dig, men det kommer bättre dagar! Ska göra en riktigt krämig ostig dräddig god carbonara till dig då du kommer hem!!!!!

2009-12-16 @ 08:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0