slumber party

De blev varken lussebullsbak, göra pepparkakshus eller besök hos marlene och peder (men jag hörde att tröjan dög) utan jag va tvungen att ställa upp och fara på match i norsjö. Jag va heeeelt värdelös i framlinjen, gjorde inte mycke nytta där xD Armbåga josse i huvet, knuffa iväg henne för att slå över bollen MEN jag va faktiskt riktigt grym i försvar och servemottagning!
Jag skyller på utrustningen: 7 år gamla skor, 5 år gamla knäskydd, xl på både shorts och matchtröja :D haha

Aja, imorron ska jag och josse upp ca 06.00 för att baka lussebullarna vi inte hann idag. sen ska vi till stan och julhandla sen iväg på roadtrip med mimmi

Nu ska vi sova, blir slumber party hos josse ikväll. De är kallt och nymålat i mitt exrum nere i källaren och hon lånar mer än gärna ut halva sin säng åt mej!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Pepparkakshuset blev bra i alla fall men du kan ju fixa till det där lilla extra!!!!!

2009-12-04 @ 07:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0