måndag

Dagen började med att jag vaknade 07.47 och jag börjar 08.15, hahaha! (jag vet inte vad som händer med mej, minnet börjar ge upp? kommer inte ihåg nått från inatt och jag skickade tydligen sms halv 4 och jag kommer inte ihåg att väckarn ringde)
lilla paniken, jag slängde på mej kläder sen kuta till bussen. Tss och blev bara lite sen :P

Skolan gick bra, och sen lyxa jag och josefine till de med skolresturanglunch ;D GILLAS!

De gick bra hos sjukgymnasten också, han masserade, knäckte och jag fick strömbehandling.. Två tider till innan jag åker hem för julen, vi skippade genomgången av träningsövningar för jag kunde ändå knappt röra mej idag så vi tar de nästa tisdag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0