johan falk


Nu har även jag blivit fast i Johan Falk filmerna, såg 1:an och 2:an (ett par gånger) för nån helgen sen och nyss såg jag 3:an och ska snart hä på 4:an också!!
Frank Wagner sååååå söt, åh åh åh!
NÄ NU BLIR DE FYRAN, LEO GAUT

___________________________________________________________________________________

okej, lite om min dag kanske. Va egentligen ledig men mötte upp min grupp på skolan för lunch och renskrivning (som tog 4 timmar) och jag va så sur, hur svårt kan de va att renskriva på datorn, liksom?!
Sen hem, promenad i en timme, affären, hemmakväll sen har jag diskat, städar, plugga lite och sett film.
slappt, jag vet! men har varken ork eller lust att träna just nu så jag tar tag i beach2010 efter nyår ;D
jag går ändå runt i heltäckande nu så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0