år 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Flyttat, tatuerat mig, krockat bl.a
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Hade nog inget
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej
5. Vilka länder besökte du?: Grekland
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Grekland och sommaren va nog de enda bra med 2009
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 13 november
8. Vad var din största framgång 2009?: Plugga, flytta?!
9. Största misstaget?: Att jag fegar ur?!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ryggen
11. Bästa köpet? Mina bruna gladiatorsandaler kanske :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Räkningar
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: I sommar va jag riktigt glad en dag
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Milow – Ayo Technology
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Lesnare
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Oplanerade saker
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Slösitta framför datorn,tv:n
18. Hur tillbringar du julen?: Med familj och släkt
19. Blev du kär i år?: Nej
20. Favoritprogram på TV?: Tjockisprogram
21. Bästa boken du läste i år?: Eh, jag kommer ihåg att jag läst två patricia cornwell böcker. Så nån av dom
22. Största musikaliska upptäckten?: Bon Jovi, visade sej att de inte alls är tråkig mamma-musik
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Kommer inte ihåg, säkert
25. Något du önskade dig men inte fick?: Eh en bil kanske, hahah
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Fira me släkten, familj och vänner
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Jo en hel del!!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Leggings
29. Vad fick dig att må bra?: Träna, familj, släkt, vänner 
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Eh hmm, kommer inte på nån just nu. Återkommer med svar på den frågan
31. Vem saknar du?: En
32. De bästa nya människorna du träffade? Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0