bra fredag

Idag har marlene shoppat (SOM EN TOK!)
och jag har köpt en jättegulligt vitt linne med spets på sidorna och nå extratyg, även två ringar! (bilder kan komma om ett tag, linnet hänger på tork just nu, de första som hände va att jag spilde dressing på mej, inte så oväntat)

Jag har även köpt lite julklappar till pappa.
Och jag har fått mina första julklappar av marlene och peder :) högtalare till datorn (peder klagade på mitt ljud) och ett överfallslarm så nu stackars den som överfaller mej :P

Nu ska vi väl slöa resten av kvällen sen imorron åker vi hem till vännäs för att fira jul och va ledig lite! :)



Kommentarer
Postat av: moster

jag är både konstig och en tok?!......

2009-12-19 @ 21:25:49
Postat av: jessica

Ja, lule är kasnke inte så bra för dej:P

2009-12-20 @ 23:42:12
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0