3 december


(bilden har josse tagit, jag försökte ta en julig bild nu men nej. de såg förjävligt ut och helt utan julkänsla!)

Imorse gick jag och jennie upp 07.00, gjorde varm choklad, rostade mackor satte oss under täcket och såg på julkalender. Hon har missat både första och andra avsnittet så herregud jag va tvungen att ta tag i dedär, jag menar jag och mimmi har gått upp 07.00 alla tre dagarna för att se när vi egentligen kunde haft sovmorron haha och vi är 20 år xD Jo jag väckte josse också som försov sej IGEN. Pappa tog en efterfrukost sovstund, jag sitter i köket, satte nyss igång tvättmaskinen, julmusik, ska skriva en handlningslapp.
Dagens planer blir:
-
Baka lussebullar antingen själv eller med josse, tror hon skulle komma hem vid 1..
- Ikväll ska jag och jennie göra ett pepparkakshus och julpynta lite mer.
- Ska försöka ta mej iväg till marlene och peder också, facebook kurs har jag lovat dom :P


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja seriöst ja börjar inte förens 1 idag å kollade på den ändå :D. Och ååh gör lussekatter till mig med:D

2009-12-03 @ 09:52:29
URL: http://mimmiklang.blogg.se/
Postat av: jessica

ja du får smaka på freda, vi tar med oss några!! HAHAHA! ja men de är lätt värt de, i månad per år kan man offra sej, jag menar: JULKÄNSLA!!!

2009-12-03 @ 09:59:44
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Postat av: jessica

nä jag ska göra en påse åt dej som du får ta till umeå också!! :D

2009-12-03 @ 10:00:45
URL: http://jessicanylanderr.blogg.se/
Postat av: mamma

Älskar att ha dig hemma!!!

2009-12-03 @ 10:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0